اعطای تندیس برگزیده «جشنواره ملی مهارت» به رئیس سازمان زندان‌ها

سازمان زندان‌ها در «جشنواره ملی مهارت» به عنوان دستگاه موفق در اجرای برنامه‌های مهارت‌آموزی و توانمندسازی شغلی زندانیان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، لوح سپاس و تندیس «جشنواره ملی مهارت» با عنایت به عملکرد موثر سازمان زندان‌ها در گسترش نهضت ملی مهارت‌آموزی و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای زندانیان واجدشرایط به دکتر محمدی رئیس این سازمان اعطا شد.

برگزاری مسابقات مهارت زندانیان آموزش‌دیده برای سومین سال پیاپی بعنوان رویدادی مهم و تحول‌آفرین در زندان‌های سراسر کشور از دیگر عوامل اعلام این موفقیت بوده است.

اعطای تندیس برگزیده «جشنواره ملی مهارت» به رئیس سازمان زندان‌ها

این جشنواره به همت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، به تازگی باحضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات برگزار شده است.

گفتنی است با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و سایر مجریان مهارت‌آموزی کشور درسال 1402 تعداد 113826 زندانی با گذراندن دوره‌های آموزشی، موفق به کسب گواهینامه مهارت شده‌اند.

همچنین مسابقات مهارت در زندان‌های کشور درراستای سند تحول قضایی به منظور ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ارتقاء توانمندی‌های زندانیان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای بالغ بر 7هزار نفر از زندانیان مرد و زن آموزش‌دیده در 8 رشته شغلی برگزار شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha