پیام رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت «روز سرباز»/ «سربازان بازوان پرتوان و حافظان امنیت و اقتدار جامعه هستند»

در پیام رئیس سازمان زندان‌ها آمده است؛ امروز سربازان زندان‌ها با صبر، تعهد و تلاش دوچندان بازوان پرتوان و حافظان امنیت و اقتدار جامعه هستند و موجبات آرامش و امنیت در مراکز اصلاحی و تربیتی را نیز موجب شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، متن این پیام به شرح زیر است:

هفته «دفاع مقدس» بهانه گرانقدری است برای تقدیر از ایثار و جانفشانی رزمندگان این مرز و بوم که جان به دست گرفته‎اند تا از کیان مردمان و خاک این کیان با عظمت دفاع کنند. حراست از این پرچم اقتدار را زمانی شهدای معزز، جانبازان و ایثارگران برعهده داشتند و امروز نیز به دست نیروهای جوانِ پرتوان سپرده شده تا در سنگرهای مختلف، این امانت را با صلابت به پیش برده وبه آیندگان بسپارند.

پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به نام «روز سرباز» نام گرفته تا یادآوری کنیم جایگاه و همت این گروه از جوانان عزیز کشورمان را که در گوشه گوشه از این سرزمین استوار ایستاده‌اند و راست‌قامت، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

امروز سربازان زندان‌ها نیز با صبر، تعهد و تلاش دوچندان بازوان پرتوان و حافظان امنیت و اقتدار جامعه هستند و موجبات آرامش و امنیت در مراکز اصلاحی و تربیتی را نیز موجب شده‌اند. حمیّت و دغدغه این جوانان به حتم برای سازمان زندان‌ها در امر اصلاح و بازسازگاری زندانیان مایه تقدیر و ارج‌گذاری است.

اینجانب در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، «روز سرباز» را به تمامی کارکنان وظیفه زندان‌های سراسر کشور تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند باری تعالی مسلئت می‌دارم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha