تجلیل امام‌جمعه سنندج از مدیرکل زندانهای استان کردستان

امام‌جمعه سنندج در خطبه های نمازجمعه این هفته از خدمات محمد خسروی مدیرکل زندانهای استان کردستان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان به نقل از تسنیم، ماموستا سیداحسن حسینی امام‌جمعه سنندج در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه مورخ ۱۴۰۳/۶/۳۰ با اشاره به خدمات ارزنده و قابل تقدیر محمد خسروی مدیرکل زندانهای استان کردستان، از رئیس سازمان زندانهای کشور بابت انتصاب شایسته ایشان تقدیر کرد.

امام‌جمعه موقت سنندج ضمن اشاره به بازدید از زندان مرکزی سنندج و حضور در مراسم جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و آیین آزادی زندانیان، تلاشهای خسروی در ارتقا نظام اصلاح و تربیت و جلب مشارکت خیرین را ستودنی دانست و افزود: با عنایت به زحمات ۲۷ ساله ایشان در اداره کل زندانهای کردستان و شناخت صحیح از وضعیت استان و همچنین دلسوزی قابل تحسین نسبت به جامعه هدف در زندانها و حمایت از خانواده زندانیان، ایشان بهترین انتخاب برای سکانداری اداره کل زندانهای استان کردستان می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت به مناسبت ایام فرخنده هفته وحدت، در این هفته به همت مدیرکل زندانهای استان کردستان و با دعوت از خیر نیک اندیش تهرانی و جذب کمک ۲۰ میلیارد ریالی بیش از ۷۰ نفر از زندانیان کردستانی آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

ماموستا حسینی در خاتمه به خدمات خسروی در ستاد دیه و جشن های گلریزان نیز اشاره کرد و برای مدیرکل خدوم و تلاشگر زندانهای استان کردستان آرزوی سربلندی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha