رویکرد حمایتی دستگاه قضایی استان پشتوانه محکم در تحقق اهداف سازمان زندان‌هاست

رئیس کل دادگستری استان با همراهی دادستان مرکز استان، مسئول حفاظت و اطلاعات دادگستری و جمعی از معاونین با حضور در اداره کل زندان‌ها با مدیر کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان، ضمن تبریک انتصاب سید مجتبی حسینی به عنوان مدیر کل جدید زندان‌های استان گفت: زندان در جامعه اسلامی صرفاً با نگاه بازدارندگی و گسترش امنیت و آرامش مورد توجه بوده و قطعاً اولویت دستگاه قضایی کشور نیز بر همین اساس پایه گذاری گردیده و افراد مخل آرامش و امنیت و مجرمین به عادت باید در زندان باشند.
رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: با در نظر گرفتن اولویت اصلی دستگاه قضاء، یعنی آرامش و امنیت عمومی جامعه به دنبال کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هستیم و در این مسیر نگاه تعاملی با مجموعه زندان‌ها از گذشته برقرار و در دوره مدیریت جدید زندان‌های استان نیز با قوت هرچه بیشتر این ارتباط را ادامه خواهیم داد.
در ادامه این جلسه دادستان مرکز استان نیز پس از تبریک انتصاب مدیر کل زندان‌های استان اظهار کرد: در شاخص‌های ۱۸ گانه سنجش عملکرد دستگاه قضایی در برخی حوزه‌ها دارای عملکرد مطلوبی هستیم که امیدواریم با استفاده از تجارب مدیر کل جدید زندان‌های استان در کلیه شاخص‌های عملکردی بتوانیم رتبه‌های خوب کشوری را به دست آوریم.
عباسی تاکید کرد :توسعه اشتغال زندانیان در چهارچوب قوانین و مقررات و نظارت‌های مستمر، پیگیری موضوع انتقال زندان‌های مرکز استان، برنامه‌ریزی در جهت کاهش جمعیت زندانیان مواد مخدر ،توسعه ارتباط مستمر قضات با زندان‌ها، کنترل و آداب زندانبانی در انجام بازرسی بدنی زندانیان و کاهش زندانیان قصاص با فعال سازی شوراهای حل اختلاف از محورهای مهم دادستانی کل کشور بوده که با تعامل نزدیک با زندان‌های استان درصدد تحقق کامل این برنامه‌ها هستیم.
در این دیدار سید مجتبی حسینی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری و هیات همراه بیان کرد: همسویی با سیاست‌های دستگاه قضایی استان اولویت زندان‌ها بوده و در این مسیر با تعامل نزدیک شاهد اتفاقات مطلوب خواهیم بود.
مدیر کل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: کلیه مطالبات دستگاه قضایی استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در مجموعه زندان‌ها قابل اجرا بوده و قطعاً مسائل و مشکلات و موانع موجود نیز با همراهی مسئولین قضایی حل و فصل خواهد شد. انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha