بازدید مدیرکل زندان‌های مازندران از زندان ساری

حمیدرضا پوریانی با حضور در زندان شهرستان ساری و دیدار چهره به چهره با زندانیان، دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنان را صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران، حمید رضا پوریانی مدیرکل زندان های استان مازندران به منظور دیدار با زندانیان و بررسی وضعیت بهداشتی، آموزشی و رفاهی در زندان ساری حضور یافت.

مدیرکل زندان های مازندران با تاکید بر اهمیت زمینه های موثر در ارتقای انگیزه خدمتی برای کارکنان و پرهیز از روزمرگی، اذعان داشت: مدیریت انگیزش شغلی کارکنان، موفقیت پایدار سازمان را رقم می زند.

وی همجنین ادامه داد: توجه به سرمایه انسانی در عین فرهنگ سازی برای تلاش جهادی، می تواند چالش ها را از سر راه برداشته و رشد و بالندگی هر مجموعه و سازمان را در پی داشته باشد.

مدیر کل زندانهای استان مازندران همچنین ضمن اشاره به تأثیر باورهای دینی و عقیدتی در رشد فکری و اخلاقی زندانیان اظهار داشت: ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن تر می گردد.

وی با اشاره به ضرورت پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها افزود: تمام تلاش های شبانه روزی کارکنان زندان ها، بازپروری اجتماعی و عدم بازگشت زندانی به چرخه جرم با استفاده از برنامه های فرهنگی، آموزشی و شغلی است .

حمید رضا پوریانی در پایان ، شناسایی فرصت ها و بهره گیری ، پایبندی به اخلاق اسلامی در کارها،طرح تکریم مددجو و رضایت ارباب رجوع در چارچوب قانون و مواردی که می تواند در رشد و تعالی سازمان اثر بخش باشد را در اولویت کارها دانست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha