حمایت مسئولین قضایی پشتیبان برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان است

مدیر کل زندان‌های زنجان طی سفر یکروزه به شهرستان خدابنده ،با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار سید مجتبی حسینی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از پشتیبانی و همکاری نزدیک مسئولین قضایی شهرستان خدابنده قدردانی و گفت: به جهت حمایت‌های مطلوب مسئولین قضایی شهرستان بحمدا.. گام‌های بسیار مطلوبی در حوزه اصلاح تربیت زندانیان در بازداشتگاه خدابنده برداشته شده که به همین جهت از تلاش‌های رئیس دادگستری، دادستان و همکاران حوزه قضایی شهرستان خدابنده قدردانیم.
مدیر کل زندان‌های زنجان بیان کرد: حضور مستمر مسئولین قضایی در بازداشتگاه خدابنده پشتوانه بسیار محکم در افزایش امنیت این مجموعه بوده و قطعاً ارتقاء برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز در سایه همین حمایت‌ها صورت گرفته است .
حسینی خاطرنشان کرد: در آخرین ارزیابی صورت گرفته از عملکرد مسئولین قضایی استان با شاخص‌های سیاست‌های دستگاه قضایی و سند تحول نشان از اقدامات ارزشمند مسئولین قضایی شهرستان خدابنده بوده است.
توجه به ایجاد درآمدهای پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و افزایش حمایت از خانواده زندانیان ،تقدیر از تعاملات دستگاه قضایی شهرستان در هدایت خیرین و نیکوکاران در جهت اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری، همراهی مسئولین قضایی در توسعه کارگاه‌های اشتغال داخل بازداشتگاه و افزایش ظرفیت سالن‌های ملاقات از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان‌های زنجان در این دیدار بود.
در پایان این دیدار افشاری رئیس دادگستری شهرستان خدابنده نیز با تبریک انتصاب مدیر کل زندان‌های استان به تجارب ارزنده ایشان در سال‌های خدمت در استان‌های مختلف اشاره و آمادگی مجموعه قضایی شهرستان را بر توسعه همکاری‌های با بازداشتگاه خدابنده در چهارچوب سیاست‌های قوه قضاییه اعلام کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha