۸ رشته ورزشی در زندان های مازندران فعال است

مدیرکل زندان‌های استان مازندران از فعالیت در ۸ رشته ورزشی خبر داد و گفت: تربیت بدنی، نقش مهمی در ارتقای سلامت کارکنان ،سربازان وظیفه و زندانیان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران ،حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان های مازندران در حاشیه دیدار دوستانه فوتبال خزر محمود آباد و کارکنان زندان های مازندران با اشاره به لزوم توجه به سلامت جسمی کارکنان، مددجویان و سربازان وظیفه افزود: ورزش از جمله روش‌های مهم تکامل جسمانی، روانی و اجتماعی محسوب می‌شود زیرا شرکت در فعالیت‌های ورزشی افراد را به هم نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: ورزش راه‌ها و فرصت‌های بسیاری را برای بازگشت سالم و ماهر شدن در اجتماع فراهم می‌آورد و به طور کلی، یک فرایند آموزشی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی برای فرد ایجاد می‌کند.

مدیرکل زندان های مازندران گفت : ورزش از اضطراب و افسردگی می‌کاهد و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد، به همین دلیل حضور کارکنان ،سربازان وظیفه و زندانیان زندان های مازندران در برنامه‌های ورزشی الزامی و حائز اهمیت است.

وی همچنین با اشاره به رشد و بازپروری شخصیت زندانیان گفت: فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی نقش مهمی در ارتقای سلامتی زندانیان دارد و در سایه چنین فعالیت‌هایی می‌توان در تغییر شخصیت زندانیان اثرگذار باشد و به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

پوریانی گفت: ۸ رشته ورزشی، ۷سالن چند منظوره، ۱ زمین چمن طبیعی فوتبال و ۱ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال برای توسعه ورزش زندانیان، سربازان وظیفه و کارکنان را در رشته‌هایی مانند کشتی، ورزش زورخانه‌ای، والیبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، طناب کشی، مچ اندازی، بازی‌های فکری و رشته‌های دیگر فراهم آورده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha