بازدید شبانه رئیس‌کل دادگستری مازندران از زندان بهشهر و آزادی 38 زندانی

رئیس کل دادگستری مازندران به همراه مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از مقامات قضایی در بازدید شبانه از زندان بهشهر ضمن دیدار چهره به چهره و بررسی پرونده زندانیان 38 زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران، در این بازدید که مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مازندران نیز حضور داشت، در دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی با زندانیان، پرونده 60 نفر زندانیان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به برنامه مدون دستگاه قضایی برای بازدید مسولان قضایی استان از زندان‌ها، مسئولان و قضات شعب دادگاه و دادسرا در اقصی نقاط استان با حضور در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها ضمن بازنگری در پرونده زندانیان زمینه آزادی آنها را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در بازدید امشب و در نتیجه بازنگری مجدد پرونده زندانیان از طریق اخذ رضایت شکات، استفاده از ارفاقات قانونی و پیگیری‌های مسئولان قضایی، زمینه آزادی 38 نفر از زندانیان فراهم شد.

پوریانی در آیین آزادی زندانیان بهشهر که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: شرایط اعطای مرخصی به ۱۰۴ زندانی واجد شرایط نیز فراهم شده است.
گفتنی است به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۳۰ بسته سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند شهرستان بهشهر اهدا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha