اجرای برنامه‌های تربیتی در کانون اصلاح تربیت با هدف عدم بازگشت مجدد مددجویان باشد

مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در کانون اصلاح و تربیت از اماکن مختلف این مرکز بازدید و پای صحبت مددجویان نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در این بازدید که معاون سلامت و اصلاح و تربیت و رئیس اداره فرهنگی و تربیتی، مدیرکل زندان‌های زنجان را همراهی می‌کردند، سید مجتبی حسینی با تبریک هفته دفاع مقدس از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در امر خطیر تربیت مددجویان قدردانی و گفت: نگهداری مددجویان کانون اصلاح و تربیت به جهت شرایط خاص سنی گروه هدف متفاوت از سایر زندانیان بوده و نیازمند توجه حداکثری در بازگشت آبرومندانه آنان به آغوش خانواده و جامعه است.
حسینی افزود: فرصت بازسازگاری مددجویان در کانون اصلاح و تربیت در راستای عدم بازگشت مجدد مددجویان باید برنامه‌ریزی که این موضوع قطعاً دشواری‌های خاص خود را خواهد داشت.
مدیر کل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: اوقات فراغت مددجویان کانون اصلاح و تربیت باید در قالب برنامه‌های ورزشی، کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و فرصت‌های تحصیلی باروش‌های تخصصی مدیریت تا بازسازگاری اجتماعی به معنای علمی محقق گردد.

اجرای برنامه‌های تربیتی در کانون اصلاح تربیت با هدف عدم بازگشت مجدد مددجویان باشد
لازم به توضیح هست در این بازدید رئیس کانون اصلاح تربیت زنجان ضمن تبریک انتصاب و قدردانی از حضور مدیر کل زندان‌ها، گزارشی از وضعیت جمعیت کیفری و برنامه‌های اصلاح تربیتی مرکز را ارائه و آمادگی کامل خود را در پیشبرد اهداف سازمان زندان‌ها و برنامه‌های مدیریت جدید زندان‌های استان اعلام نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha