مسابقات ورزشی کارکنان زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی کارکنان زندان های کهگیلویه وبویراحمد در رشته های مختلف در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره ‌کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، سید خیر اله خوش قدم معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی کار کنان با حضور 107 نفر از کارکنان مرد در رشته های والیبال، دوی 100 متر، دارات و تنیس روی میز طی دو روز به میزبانی یاسوج برگزار شد.

وی با تقدیرازهمراهی رؤسای زندان های تابعه و برنامه ریزی خوب و مطلوب واحد تربیت بدنی ستاد اداره کل و همچنین مطالبی در خصوص دفاع مقدس عنوان داشت: از آنجائیکه محیط سخت و طاقت فرسای زندان بر روحیه و جسم کارکنان تأثیر نامطلوبی دارد چنین تجمعات و مسابقاتی در ارتقاء روحیه و همدلی و سلامت جسمانی همکاران بسیار مؤثر است.

خوشقدم با بیان اینکه 40 درصد کارکنان در این مسابقات شرکت نمودند؛ تصریح کرد: این اداره کل همواره در برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تربیتی برای کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان اقدامات خوب و مطلوبی انجام داده که مسلماً نتایج مثبتی نیز در امر زندانبانی به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر آنکه برگزاری این مسابقات علاوه بر مرحله استانی که با حضور شش تیم از زندان های استان برگزار شد نفرات منتخب در رشته های مختلف برای حضور در مسابقات کشوری نیز انتخاب شدند.

درپایان مسابقات ورزشی کار کنان زندان های استان، تیم والیبال «الف» زندان مرکزی یاسوج به عنوان قهرمان این مسابقات شناخته و با اهداء لوح از آنان قدردانی شد.

انتهای خبر/

مسابقات ورزشی کارکنان زندان های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

مسابقات ورزشی کارکنان زندان های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

مسابقات ورزشی کارکنان زندان های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha