نگاه تعاملی مسئولین قضایی در کاهش جمعیتی کیفری زندان ابهر ارزشمند است

مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در شهرستان‌های ابهر و خرمدره با روسای دادگستری و دادستان‌های این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار سید مجتبی حسینی مدیر کل زندان‌های زنجان با قدردانی از تعاملات مسئولین قضایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره با زندان گفت: میزان تعامل مسئولین قضایی در دو شهرستان ابهر و خرمدره با زندان در بالاترین شکل ممکن برقرار بوده که قطعاً این همکاری می‌تواند زمینه ساز دستیابی به اهداف سازمان زندان‌ها را فراهم کند.
سید مجتبی حسینی در ادامه افزود: بالاترین میزان دادرسی الکترونیکی در استان در ۶ ماهه اول سال جاری مربوط به زندان شهرستان ابهر بوده که این موضوع نشان از توجه ویژه مسئولین قضائی به مسائل امنیتی زندان ابهر است.
مدیر کل زندان‌های زنجان در ادامه به برخی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات زندان ابهر اشاره و اظهار کرد: به جهت نواقصات فیزیکی موجود در زندان ابهر حل فصل برخی از نیازهای ضروری این زندان در گرو تعامل نزدیک و همکاری مسئولین اجرایی بوده که در این خصوص نیازمند توجه حداکثری مسئولین قضایی به این امر هستیم.در ادامه این دیدار روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های ابهر و خرمدره نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر کل زندان‌های استان و قدردانی از حضور ایشان، آمادگی کامل خود را در توسعه همکاری‌های دوجانبه اعلام نمودند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha