رشد قابل توجه عملکرد سازمان زندان‌ها در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز

نشست شورای مرکزی اقامه نماز سازمان زندان‌ها امروز ۲۷ شهریور ماه با حضور معاونین و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سومین جلسه از نشست‌های شورای اقامه نماز سازمان زندان‌ها بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه با حضور معاونین و جمعی از مدیران ستادی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ستاد سازمان ,ادارات کل و موسسات کیفری کشور برگزار شد.

در این جلسه دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و قائم مقام ریاست شورای مرکزی اقامه نماز ، رشد قابل توجه عملکرد سازمان در بخش برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را علاوه بر فعالیتهای پرحجم در دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان مرهون انسجام بین بخشهای سازمان دانست.

وی در ادامه گفت: یکی از جلوه‌های مهم نماز ، تبلیغ آن است که می‌بایست به شکل مطلوب و موثر در این مسیر مهم گام برداریم.

همچنین دکتر ضیایی فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان نیز انعکاس اقدامات فعالیت‌های خوب و مثبت ادارات کل زندان‌های سراسر کشور را در توسعه و گسترش فرهنگ اقامه نماز را مهم دانست.

وی در ادامه افزود: باید با فعالیتهای ایجابی و ایجاد فضای مطلوب تلاش کرد تا کارکنان و مددجویان از اعماق وجود و با رضایت کامل قلبی در فعالیتهای فرهنگی و نمازهای جماعت شرکت کنند.

در ابتدای جلسه سلیمانی مدیر کل دفتر امور فرهنگی و تربیتی و دبیر شورای مرکزی اقامه نماز ، گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد شورای مرکزی اقامه نماز را تبیین کرد.

برنامه ریزی دوره‌های آموزشی , بازدیدها و نظارت‌ها, تدوین طرح ویژه فرهنگی ویژه فرزندان زندانیان با عنوان طرح حیات , توزیع اعتبارات فرهنگی و عملکرد شوراهای اقامه نماز ادارات کل زندان‌ها و موسسات کیفری بخشی از محورهای این گزارش بوده است.

گفتنی است عملکرد اقدامات سه ماهه نخست ستادهای اقامه نماز و همچنین امتیازات ماخوذه ادارات کل زندان‌های کشور نیز در این جلسه بررسی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha