اشتغال‌زایی مددجویان استان کرمان در پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری

شهردار منطقه ۲ استان کرمان گفت: قراردادهایی که با بنیاد تعاون زندانیان منعقد کرده ایم پروژه‌ای و متراژی است بنابراین تعداد مددجویانی که در این زمینه فعالیت دارند متغییر است، ولی در حال حاضر ۲۰ نفر از مددجویان، متناسب با تخصص‌هایی که دارند در پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری فعالیت‌های فنی و تأسیساتی را برعهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، علی رحیمی راد شهردار منطقه ۲ استان کرمان در گفت‌وگو با میزان، درباره ایجاد زمینه اشتغال برای مددجویان زندان استان، اظهار کرد: قریب به یک سال است که با بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان همکاری می‌کنیم طبق تفاهم نامه شهرداری کرمان با بنیاد تعاون زندانیان استان مددجویان در کارگاه‌های داخل زندان تجهیزات و وسایل مربوطه در حوزه پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری را تولید می‌کنند. چندین قرارداد دیگر نیز با بنیاد تعاون منعقد کرده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه قراردادهای منعقد شده ما با بنیاد تعاون زندانیان پروژه‌ای و متراژی است تعداد مددجویانی که در این زمینه فعالیت دارند متغییر است، ولی در حال حاضر ۲۰ نفر از مددجویان، متناسب با تخصص‌هایی که دارند در این پروژه‌ها فعالیت‌های فنی و تاسیساتی را برعهده دارند.

شهردار منطقه ۲ استان کرمان گفت: مواد اولیه مورد نیاز تولید را در اختیار بنیاد تعاون قرار می‌دهیم و بنیاد تعاون زندانیان تعامل و همکاری بسیار خوبی با شهرداری دارد به طوری که تا کنون پروژه‌های بسیاری را پیش برده ایم. در آینده نیز پروژه‌های دیگری را در اختیار این بنیاد قرار خواهیم داد و در هر زمینه که بخواهند با آن‌ها همکاری خواهیم داشت تا خدمات بیشتری را به ما ارائه دهند.

رحیمی راد اظهار کرد: ماهانه کارکرد مددجو طبق قراردادی که بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان با شهرداری منعقد کرده است محاسبه و به حساب بنیاد تعاون واریز می‌شود بنیاد تعاون نیز این مبلغ را به حساب مددجو واریز می‌کند تا از این مبلغ برای امورات خود و خانواده خود استفاده کند. مشکل مالی خانواده‌های زندانیان زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha