مدیرکل پزشکی قانونی با مدیرکل زندان‌های زنجان دیدار کرد

دکتر طهماسبی مدیر کل پزشکی قانونی استان با حضور در اداره کل زندان‌ها با سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این دیدار سید مجتبی حسینی از حضور مدیر کل پزشکی قانونی قدردانی و بر توسعه همکاری دوجانبه تاکید و گفت :تکالیف بسیار متعدد و مشترک در قالب دستورالعمل‌های سازمانی برای زندان‌ها و پزشکی قانونی تعریف شده است که قطعاً اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی در سایه تعامل نزدیک میسر خواهد شد.
حسینی در ادامه با اشاره به نگاه تعاملی مسئولین قضایی استان بیان کرد: مجموعه قضایی استان به ویژه رئیس کل محترم دادگستری و دادستان محترم مرکز استان نگاه ویژه و تعاملی به دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضاییه دارند که این همکاری نزدیک فرصتی مناسب برای گام نهادن در مسیر خدمت رسانی به گروه هدف و دستیابی به اولویت‌های سازمانی است .
در ادامه این دیدار دکتر طهماسبی مدیر کل پزشکی قانونی استان نیز با تبریک انتصاب مدیریت جدید زندان‌ها، کار زندانبانی را یک مسئولیت سنگین ارزیابی و به برخی از برنامه‌های مشترک فی مابین اداره کل زندان‌ها و پزشکی قانونی اشاره و آمادگی کامل خود را در همکاری نزدیک با زندان‌ها اعلام کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha