تقدیر مدیرعامل ستاد دیه کشور از عملکرد استان قم

مدیرعامل ستاد دیه کشور در سفر استانی خود به شهر مقدس قم با حجت الاسلام مظفری دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، علی شمس مدیر عامل ستاد دیه کشور از حمایت های رئیس کل دادگستری در خرید و بهسازی ساختمان جدید ستاد دیه قم تشکر کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام بنیادی مدیر کل زندانهای قم نیز حضور داشت، رئیس کل دادگستری استان گفت: برگزاری جشن های گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان، پیگیری مستمر پرونده های زندانیان و اخذ کمک های خیرین، از اقدامات شاخص ستاد دیه می باشد.

رئیس کل دادگستری استان قم همچنین گفت: کمک های ستاد دیه به زندانیان واجد شرایط در اسرع وقت انجام می شود و ۱۰۴ زندانی از ابتدای سال با پیگیری ستاد از زندان آزاد شده اند. اطمینان خیرین به ستاد دیه قم بدون شبهه است و همواره تاکید ما به خیرین این است که کمک های آنان تماما برای آزادی زندانیان هزینه می شود.

مدیر عامل ستاد دیه کشور نیز گفت: عملکرد ستاد دیه قم در سالهای اخیر در رشد صعودی بوده است و بدین منظور از حمایت های دادگستری کل استان و تلاشهای مدیرنمایندگی ستاد دیه قم تشکر می شود. شایان ذکر است با هدف کمک به آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد استان قم، مبلغ 38 میلیارد ریال از سوی ستاد دیه کشور به استان قم در هفته آتی کمک خواهد شد تا زمینه آزادی این زندانیان فراهم گردد.

رضا مرادی پور مدیر نمایندگی ستاد دیه قم نیز در این دیدار حضور داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha