آزادی ١۵٨ زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی در ۶ ماهه اول سال جاری

از ابتدای سال تا کنون با همت خیّرین، مساعدت مراجع قضایی و گذشت شکات تعداد ۱۵۸ نفر از زندانیان جرائم کم خطر و بدهکار مالی از زندان‌های استان مرکزی آزاد و به کانون خانواده خود بازگشته‌اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مرکزی ، علی اسلام خواه گفت ؛ از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، تعداد ۱۵۸ زندانی جرایم غیر عمد استان مرکزی به همت ستاد دیه استان مرکزی و با مشارکت نیکوکاران و خیران استان از حبس رهایی یافتند.

مدیر کل زندان های استان مرکزی با بیان اینکه رقم بدهی این مددجویان آزاد شده، چهارصد و سی و یک میلیارد و سیصد و نود و پنج میلیون تومان بوده، بیان داشت ؛ فرآیند آزادسازی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی و قضات دادگاه ها ، اعلام گذشت شکات ، آورده مددجو ، تسهیلات بانکی و کمک خیّرین بوده است .

وی در ادامه افزود ؛ از ١۵٨ محکوم آزاد شده ١۵۴نفر محکومین مرد و ۴ نفر از مددجویان خانم بوده اند.

عضو هیأت امناء ستاد دیه استان مرکزی در پایان ضمن تشکر از خیّرین نیکوکار که همیشه یار یاور ستاد مردمی دیه استان بوده اند، عنوان داشت ؛ شهروندان خیر و نیکوکار استان مرکزی ان شاء الله همچون سنوات گذشته با مساعدت و همکاری در خصوص کمک به آزادی دیگر زندانیان موجود در زندان های استان، یاری رسان مددجویان باشند تا آنها نیز به آغوش گرم خانواده های خویش بازگردند .

این مقام مسئول گفت ؛ شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha