کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های خانواده زندانیان می‌تواند داشته باشد

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حضور در اداره کل زندان‌ها ضمن تبریک انتصاب مدیر کل زندان‌های زنجان آمادگی خود را در توسعه همکاری‌های دوجانبه اعلام نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این دیدار حسینی مدیر کل زندان‌های زنجان با قدردانی از همکاری‌های کمیته امداد حضرت امام(ره) در رسیدگی به مشکلات معیشتی خانواده زندانیان گفت: توسعه کمی و کیفی برنامه‌های حمایتی از خانواده زندانیان می‌تواند زنجیره جرم را در این خانواده‌ها قطع نماید.
حسینی افزود: خانواده زندانیان به جهت عمق مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و آموزشی نیازمند توجه حداکثری بوده و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود گره گشای بسیاری از این مشکلات باشد.
مدیر کل زندان‌های زنجان با تقدیر از نگاه حمایتی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام(ره) به خانواده زندانیان خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی مناسب می‌بایست نسبت به تغییر نگرش جامعه به مقوله خانواده زندانی اقدام کنیم تا زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در این بخش فراهم گردد.
در این دیدار صالحی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ضمن تبریک انتصاب مدیر کل زندان‌های زنجان گفت: تجارب مدیریتی کسب شده در استان‌های مختلف کشور قطعاً برکات بسیار مطلوبی به مجموعه زندان‌های استان به دنبال خواهد داشت.
صالحی افزود :در بخش‌های مختلف معیشتی، مسکن و اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنان آمادگی کامل در جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه در قالب عقد تفاهم نامه همکاری را داریم.
در پایان این دیدار مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)با اهدای لوح تبریک انتصاب سید مجتبی حسینی را به سمت مدیر کل زندان‌های زنجان تبریک گفت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha