دیدار مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی با نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی

جوادی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با دکتر نوین و همچنین دکتر جعفری آذر از نمایندگان مردم شهرستان تبریز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان آذربایجان شرقی، مدیرکل زندان های استان با حضور در دفتر دو نفر از نمایندگان مردم شهرستان تبریز در مجلس شورای اسلامی با آنها دیدار و در نشستی تخصصی به تشریح مسائل و مشکلات زندانهای استان پرداخت .

وی در این دیدارها به کار سخت زندانبانی پرداخت و افزود: مجموعه زندان ها با افرادی مواجه هستند که از جامعه رانده و گرفتار حبس شده اند لذا ما نیز بنا به وظیفه و در راستای تکریم و تعزیز حقوق آنان و رعایت اصل کرامت انسانی در راه اصلاح و بازپروری آنان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

مدیر کل زندانهای استان خاطر نشان کرد ،زندانی محصول همه جامعه است لذا می طلبد تا همه نهادها، دستگاهها و مراکز اجتماعی و فرهنگی برای اصلاح اینگونه افراد اهتمام افزونتری داشته باشند.

شایان ذکر است در این دیدار ها نمایندگان مردم شهرستان تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل زندانها وسایر همکاران در عرصه اصلاح وتربیت ، قول مساعد دادند از هیچ کوششی دریغ نکنند و هرگونه کمکی که از دستشان برآید برای زندانهای استان انجام دهند.

دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با دو نماینده مردم شهرستان تبریزدر مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با دو نماینده مردم شهرستان تبریزدر مجلس شورای اسلامی

انتهای خبر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha