تشکیل کارگروه قضایی برای اصلاح مجرمان با اولویت دوم سازمان زندان‌ها

معاونین دادستان‌، روسای قضایی و مدیران عامل واحدهای صنعتی شهرستان‌های غرب تهران بمنظور ایجاد اشتغال برای زندانیان و کسب روزی حلال تشکیل جلسه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلسه کارگروه قضایی اصلاح مجرمان با هدف آموزش، کسب تخصص و درآمد حلال برای زندانیان، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار برگزار شد.

مطابق با اولویت دوم سازمان زندان‌ها و با رویکرد اصلاح مجرمان، دادستان‌ها، روسای قضایی، نخبگان و مدیران عامل واحدهای صنعتی شهرستان‌های غرب تهران به همراه جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل و خاتونی رئیس زندان نیمه باز زندان‌های تهران ،تشکیل جلسه دادند.

بکارگیری زندانیان راأی با تعیین شیوه‌نامه اجرایی، بیمه سلامت، ساعت کار و میزان حقوق پرداختی و عقد قرارداد، موارد مطروحه مدیران شهرک‌های صنعتی از اداره کل زندان‌های استان تهران در این جلسه بوده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر زندانیان ساده، نیمه‌ماهر و ماهر، داخل و خارج از زندان در اشتغال سه‌گانه نشسته، کارگاهی و حرفه‌آموزی فعالیت دارند و نیروی‌های آماده بکار در زندان نیمه باز به کارگاه‌های خارج از زندان اعزام می‌شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha