حضور شبانه مدیرکل زندان‌های قم در جمع زندانیان

با هدف بررسی مشکلات زندانیان، مدیر کل و روسای ستادی در بازدیدی شبانه در جمع زندانیان حاضر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، شب گذشته مدیر کل و روسای ستادی تا پاسی از شب در بندهای اردوگاه کاردرمانی بودند و به صورت اتاق به اتاق در جمع زندانیان حاضر و درخواست های آنان را شنیدند.

در جلسه ای که پس از این بازدید در دفتر رئیس اردوگاه برگزار شد حجت الاسلام بنیادی، ضمن تشکر از رئیس و کارکنان اردوگاه، بر اجرای دقیق آئین نامه و اولویت های سازمانی اشاره کرد و گفت: بایستی حرف های زندانیان شنیده و به مشکلات آنان رسیدگی شود . چنانچه اقدامات بر اساس مفاد آئین نامه و به ویژه اولویت های سازمانی اجرایی گردد امر اصلاح و تربیت زندانیان واقع و موثر خواهد شد.

حضور شبانه مدیر کل زندانهای قم در اتاقهای زندانیان

مدیر کل زندانهای استان همچنین گفت: حفظ امنیت زندانهای استان از اصول زندانبانی می باشد که در صورت انجام این مهم، شاهد توسعه اشتغال، اجرای فراگیر برنامه های فرهنگی و تربیتی و توجه به امور بهداشتی و درمانی زندانیان خواهیم بود.

در ادامه این جلسه مقرر شد موارد مصوب طی روزهای آتی ارسال شود و مجموعه اردوگاه تمام توان خود را در جهت رفع نواقص بکار گیرند.

شایان ذکر است پیش از این مدیر کل و هیات همراه بصورت اتاق به اتاق در جمع زندانیان زندان مرکزی نیز حاضر شده و به درخواست های آنان رسیدگی کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha