دیدار سرپرست زندان‌های خوزستان با رئیس سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی استان

هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های استان خوزستان به منظور هم افزایی و توسعه همکاری های دوجانبه، با دکتر نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های خوزستان؛ در نشستی صمیمانه، هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های استان با دکتر نیکو ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان،دیدار و در مورد مسائل مرتبط با زندان ها و بهبود شرایط زندانیان و رفاهیات پرسنل زندان ها گفتگو کردند.
هاشم نیا ضمن اشاره به مسئله مهم رفاهیات پرسنل زندان ها در جلسه افزود همانطور که می دانید، پرسنل زندان ها با شرایط ویژه و چالش برانگیزی روبه‌رو هستند و مواجهه مستمر با زندانیان، مسئولیت و استرس فراوانی را برای آنها به وجود می‌آورد.

دیدار سرپرست زندان های خوزستان با رئیس سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی استان


با توجه به اهمیت موضوع رفاهیات پرسنل زندان ها، برنامه ریزی ویژه ای برای بهبود شرایط آنها از نظر حقوق مزایا، امکانات رفاهی و تسهیلات در زمینه آموزش و ارتقا شغلی انجام شود.
دکتر نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن تبریک انتصاب هاشم نیا به عنوان سرپرست اداره کل زندانها، با تاکید بر اهمیت موضوع زندانها و زندانیان ، بر ضرورت توجه به موضوعات مهم مطرح شده تاکید کرد و قول داد که با استفاده از توان و ظرفیت های موجود در سازمان، برای حل مشکلات مطرح شده و بهبود شرایط زندانیان تلاش کند.در این دیدار خادم معاون نیروی انسانی اداه کل زندان ها ، احمدیان ذیحساب اداره کل ، منصوری ریئس اداره عمومی زندان ها، دغاغله ریئس اداره بودجه زندان ها،و تعدادی از مسئولین زندان های خوزستان مدیرکل زندان ها را همراهی کردند.

انتهای پیام /.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha