تاکید بر پژوهش‌های کاربردی در زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری

جلسه هم‌اندیشی شورای تحقیقات اداره‎کل زندان های استان و معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، در راستای تقویت تعاملات پژوهشی و توسعه همکاری‌های علمی، نشست هم‌اندیشی با حضور معاون محترم پژوهشی دانشگاه، تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد و شورای تحقیقات اداره کل زندان‌های استان در محل سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد. این نشست با هدف هم‌افزایی در حیطه پژوهش و تبادل نظر پیرامون طرح‌های مصوب سازمان صورت گرفت.

در ابتدا دو تن از اساتید دانشگاه در حوزه‌های هوش مصنوعی و مهندسی آب به ارائه دیدگاه‌ها و تجارب خود پرداختند. این اساتید با تبیین رویکردهای نوآورانه خود، بر اهمیت پژوهش‌های کاربردی و تخصصی در راستای حل مسائل و چالش‌های مرتبط با مدیریت زندان‌ها و بهبود فرآیندهای مرتبط با آن به ارائه راه کار پرداختند.

مدیرکل زندان‌های استان نیز در خصوص راهکارهای توسعه پژوهش‌های مرتبط با بهبود شرایط زندان‌ها، ارتقای سطح کیفی و کمی پروژه‌های تحقیقاتی ، حمایت از طرح‌های نوآورانه‌، بهره‌گیری از دانش و تخصص اساتید و پژوهشگران در راستای دستیابی به راه‌حل‌های کاربردی که با اولویت‌های سازمانی همخوانی دارند، تاکید کرد.

درپایان جلسه از دکتر قدیری معاون حقوقی دانشگاه شهرکرد و مدیر علمی «طرح آسیب شناسی حقوق زندانیان زن ،کودکان و نوجوانان در دوران حبس و پس از آزادی» با اهدای لوح سپاس ، قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha