تقدیر مدیرکل زندان‌های اصفهان از فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های اصفهان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی توسط مدیرکل زندان های استان اصفهان از سرهنگ مرادی ، فرمانده یگان حفاظت زندان های استان ، جانشین و فرمانده یگان زندان مرکزی با حضور اعضای شورای اداری تقدیر به عمل آمد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان «علیرضا بابایی » مدیر کل زندانهای استان با بیان اینکه امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است، امنیت و آسایش جامعه را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و گفت : فداکاری ماْموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و تعامل و همکاری در برقراری امنیت مراکز تأمینی و تربیتی استان نیز مرهون زحمات و تلاش‎های خالصانه نیروی انتظامی استان است.

تقدیر مدیرکل زندنهای استان از فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های اصفهان

این مقام ارشد زندان های استان در ادامه به مقوله و موضوع امنیت در زندان ها اشاره کردو افزود: در زندان ها اول باید امنیت و آرامش برقرار باشد سپس دیگر امور اصلاح و تربیتی که اگر امنیت در زندان ها حاصل نگردد همه کار ها ابتر و به سرانجام نخواهند رسید.

وی ادامه داد: در سایه امنیت پایدار است که زندان ها و کارکنان آن می توانند برنامه های اصلاحی، اشتغال، امور بهداشت و درمان و دیگر برنامه های نظام زندانبانی را انجام دهند که بخشی از این امنیت و پشتیبانی را مدیون کارکنان نیروی انتظامی هستیم.

انتهای خبر/

تقدیر مدیرکل زندنهای استان از فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های اصفهان

تقدیر مدیرکل زندنهای استان از فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های اصفهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha