رقابت 153 اثر در جشنواره استعدادیابی «گام اول» در زندانهای استان اصفهان

38 اثر منتخب راه یافته به اجرای حضوری با ارزیابی داوران و هنرمندان سازمان فرهنگی ، اجتماعی و هنری شهرداری اصفهان بازبینی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، جشنواره استعداد یابی گام اول زندانهای استان اصفهان با شرکت پرشور بیش از 300 نفر از کارکنان پرسنل و وظیفه و زندانیان با ارزیابی 153 اثر ضبط شده به کار خود پایان داد .رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای استان با بیان این خبر اعلام داشت جشنواره استعداد یابی زندانیان و مددجویان ، نمادی است از باور به تغییر ، جایی که استعدادها از پشت میله ها به پرواز در می آیند و زندگی های جدیدی را رقم می زنند.

رقابت 153 اثر در جشنواره استعداد یابی ((گام اول )) زندانهای استان اصفهان

رقابت 153 اثر در جشنواره استعداد یابی ((گام اول )) زندانهای استان اصفهان

در ادامه عنوان کرد : از مجموع 153 اثر ارائه شده شرکت کنندگان در این جشنواره 38 اثر به انتخاب داوران برای اجرای حضوری بر روی صحنه سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی حاضر شدند .وی افزود : جلسه بازبینی آثار منتخب راه یافته شرکت کنندگان با حضور داوران مطرح کشوری و در رشته های تخصصی نمایشی ، آوایی ، تجسمی ، ورزشی و جذاب و دیدنی مورد ارزیابی قرار گرفتند .لازم به ذکر است این جشنواره با حمایت و پشتیبانی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و هنری شهرداری اصفهان برگزار گردید است .

اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین استانی و شرکت کنندگان در تایخ ۲۵ مهر در محل سالن شهید مرادخانی زندان مرکزی برگزار خواهد شد . انتهای خبر/

رقابت 153 اثر در جشنواره استعداد یابی ((گام اول )) زندانهای استان اصفهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha