وزیر دادگستری کشور از زندان خمینی‌شهر دیدن کرد

وزیر دادگستری به همراه مدیرکل دفتر مجلس ونمایندگان قوه قضائیه، نماینده خمینی شهر و رئیس مجمع نمایندگان استان، فرماندار، معاون سلامت،اصلاح و تربیت و مدیرکل امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور و هیئت همراه با حضور در زندان خمینی شهر از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری به همراه پیرزاد مدیرکل دفتر مجلس ونمایندگان قوه قضائیه ، نقدعلی نماینده و رئیس مجمع نمایندگان استان، ضیائی فر معاون محترم سلامت ، اصلاح و تربیت و سلیمانی مدیرکل محترم امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندانهای کشور همراه با چند تن از مسئولین استانی و کشوری صبح امروز، نوزده مهرماه از زندان خمینی شهر بازدید کردند و با حضور در بخش‌های مختلف ازجمله محل اسکان مددجویان به گفتگو با آنان نشستند.

بازدید وزیر دادگستری از زندان خمینی شهر

بازدید وزیر دادگستری از زندان خمینی شهر

این مسئولین ارشد دستگاه قضا در ابتدای این بازدید در محل خوابگاه مددجویان حضور یافتند و به‌شکل صمیمی مشکلات قضایی و جزئیات پرونده‌های آنان را دریافت و دستورات لازم را نیز صادر کردند. در این راستا پرونده قضایی جمع زیادی از مددجویان توسط رئیس زندان و مددکاران حاضر تشریح و حل‌وفصل هرچه سریعتر آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

در پایان به میمنت حضور وزیر محترم دادگستری و توصیه هایی ایشان 34 نفر از زندانیان با جرایم غیر موثر با تصویب شورای طبقه بندی و موافقت دادستان خمینی شهر ، از مرخصی پایان حبس بهرمند شدند و به آغوش خانواده ی خود بازگشتند . انتهای خبر /

بازدید وزیر دادگستری از زندان خمینی شهر

بازدید وزیر دادگستری از زندان خمینی شهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha