بازدید 6 ساعته سرپرست زندان‌های خوزستان از زندان بهبهان

هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های خوزستان در راس هیاتی جهت پایش و پیگیری اقدامات صورت گرفته در زندان بهبهان ،ضمن گفت‌وگو با مددجویان، کارکنان شیفتی و سربازان وظیفه، به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، در راستای پیگیری مستمر وضعیت زندان ها و ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به زندانیان، هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های استان با حضور در زندان بهبهان ، از بندهای مختلف این زندان بازدید و با زندانیان گفتگو کرد.
هاشم نیا در این بازدید ، ضمن تاکید بر ضرورت رعایت کرامت انسانی زندانیان و ایجاد فضایی مناسب برای آنها ، بر لزوم ارتقای سطح خدمات در حوزه ی بهداشت و درمان ، آموزش و اشتغال ، تاکید کرد. وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های اشتغال و آموزش در زندان بهبهان ، گفت: " با ایجاد فرصت‌های مناسب اشتغال و آموزش برای زندانیان ، می‌توانیم به تربیت و اصلاح آنها کمک کنیم و در راستای بازگشت موفق آنها به جامعه ، گام برداریم. " سرپرست اداره کل زندان ها همچنین با تاکید بر اهمیت رعایت حقوق زندانیان ، گفت: " ما با همکاری پرسنل زندان بهبهان ، کوشش می‌کنیم تا در راستای تامین حقوق و نیازهای زندانیان ، گام‌های موثری برداریم. " این بازدید ، با هدف بررسی مشکلات و چالش‌های زندان بهبهان و ارائه راهکارهای مناسب ، صورت گرفت و مدیرکل زندان ها با شنیدن مطالب مطرح شده از سوی زندانیان ، دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.
در این بازدید اناری معاون سلامت زندان هاو حاشیه رئیس اداره بازرسی وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/.

بازدید 6 ساعته مدیرکل زندان های خوزستان از زندان بهبهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha