فراهم شدن زمینه آزادی ۲ زندانی دستاورد بازدید نماینده مردم کرمان از ستاد دیه استان

شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه ضمن بازدید از ستاد دیه استان کرمان، با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد. در حاشیه این بازدید مقرر شد بدهی ۲ مددجوی واجد شرایط جرائم غیر عمد توسط نماینده مردم کرمان و راور در مجلس پرداخت گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این نشست که با حضور مدیر نمایندگی و پرسنل ستاد دیه استان کرمان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان ستاد دیه استان کرمان، با اقدامات و فعالیت‌های ستاد دیه استان آشنا شد. وی بیان داشت: در تلاشیم نشست مجمع نمایندگان استان با مسئولین ستاد دیه کشور و استان برگزار شود.

حسن‌پور بیان داشت: به‌عنوان عضو افتخاری ستاد دیه در حد توان نسبت به همکاری با این ستاد مردم نهاد جهت آزادی محکومین غیرعمد اقدام خواهم کرد.

سیدحجت‌الله موسوی‌ قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم ستاد دیه برگزاری جشن‌های گلریزان استان است، گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ میلیارد تومان خیرین نیک‌اندیش دیار کریمان به ستاد مردمی دیه استان کمک کردند که از این مبلغ ۵۰ درصد آن مربوط به شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان است.

موسوی قوام با بیان اینکه در حال حاضر محکوم به پرداخت دیه در حوادث رانندگی در سطح زندان‌های استان نداریم، گفت: آمار ورودی محکومین غیرعمد در ۷ ماهه سال جاری نگران کننده بوده و این امر نیازمند فرهنگ‌سازی دقیق و تصویب قوانین جدیدی توسط نمایندگان مجلس در جهت عدم ورود محکومین غیرعمد به زندانها است.

در این نشست مقرر گردید بدهی ۲ مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد توسط نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و هیئت همراه پرداخت و از زندان آزاد شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha