بازدید فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی سنندج

سرهنگ ضیاءبخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، در این بازدید که به منظور ارزیابی عملکرد نیروهای یگان حفاظت و سربازان وظیفه صورت گرفت، سرهنگ ضیابخش گفت: رعایت موارد امنیتی با حفظ دقت، انضباط لازم آرامش در زندان را فراهم می‌کند و لازم است نیروهای کادر و وظیفه در این زمینه نهایت دقت و اهتمام را داشته باشند تا زندان، محیطی سالم و امن برای اجرای سیاست‌های اصلاحی و تربیتی باشد.

این مقام مسئول کشوری با بیان اینکه رسالت اصلی یگان حفاظت در زندان‌ها تأمین امنیت زندان‌ها در راستای تأمین امنیت و آسایش جامعه است، ادامه داد: در همین راستا اصول و فعالیت‌های گسترده تأمینی، امنیتی و فرهنگی همسو و همگام با هم در تلاش‌اند تا اصلاح مجرمان در فضایی امن و مناسب در راستای شعار معنوی و دینی سازمان زندان‌های کشور محقق شود.

در ادامه محمد خسروی سرپرست اداره کل زندان‌های استان گزارشی از ارائه خدمات آموزش، رفاهی و عمرانی که با هدف ارتقاء روحیه خدمتی کادر یگان حفاظت و سربازان وظیفه در زندانهای استان کردستان صورت کرفته را ارائه کرد.

در این دیدار سرهنگ ضیا بخش و هیئت همراه از قسمت‌های مختلف زندان اعم از پروژه های عمرانی در حال احداث زندان مرکزی، آسایشگاه سربازان وظیفه، اندرزگاه‌ها و ... بازدید کردند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha