مدیرکل زندان‌های استان مازندران از زندان بهشهر بازدید کرد

"حمیدرضا پوریانی" مدیر کل زندان‌های استان مازندران در بازدید از زندان بهشهر با مددجویان دیدار کرده و درخواست های آنان را که اغلب قضایی بود، بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، مدیر کل زندان های استان در زندان بهشهر گفت: با اجرای طرح غربالگری پرونده قضایی مددجویان که از برنامه های تحولی قوه قضاییه است، وضعیت اغلب زندانیان در اسرع وقت رسیدگی و ارفاقات قانونی به افراد واجد شرایط اعطا می شود که خوشبختانه در استان مازندران با تعامل مراجع قضایی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی گفت: زندان جایگاه خوبی برای ما انسان‌ها نیست و تاکید نظام اسلامی و قوه قضاییه بر کاهش جمعیت کیفری زندان است؛ این امر نیاز به همکاری مددجویان دارد که بعد از آزادی دوباره، مرتکب جرم نشوند و شاهد کاهش زندانیان در زندان‌های استان خود باشیم.

پوریانی بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در زندان های مازندران با هدف حفظ حقوق شهروندی بوده و تلاش می شود زندانیان از تمام ارفاقات‌ و تاسیسات حقوقی که قانون برایشان پیش بینی کرده، بهره مند شوند.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران با تاکید بر ضرورت رسیدگی به درخواست‌های زندانیان و کمک به آزادی آنان گفت: این بازدیدها به منظور بررسی وضعیت زندان ها، امور رفاهی و بهداشتی زندانیان و همچنین رسیدگی به مشکلات آنان صورت می گیرد.
حمیدرضا پوریانی در ادامه از کارگاه ‌خیاطی انجمن حمایت از زندانیان بهشهر نیز بازدید و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، بر ارتقای اشتغال صنعت‌محور و همراه کردن تعداد بیشتری از زندانیان در حوزه اشتغال و حرفه آموزی تاکید کرد.

انتهای خبر/

مدیرکل زندان‌های استان مازندران از زندان بهشهر بازدید کرد

مدیرکل زندان‌های استان مازندران از زندان بهشهر بازدید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha