پیگیری روند تحصیلی فرزندان زندانیان در دستور کار اداره کل زندان‌های استان کردستان قرار گرفت

در دیدار سرپرست اداره کل زندان‌های استان کردستان با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، آموزش رسمی زندانیان، رسیدگی، نظارت و بررسی وضعیت تحصیلی فرزندان زندانیان بررسی و در تصمیمات ویژه ای در این خصوص اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، صبح امروز محمد خسروی سرپرست اداره کل زندان‌های استان کردستان طی دیدار با هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان اظهار داشت: در راستای اسناد بالادستی بالاخص قانون احکام دائمی، یکی از تکالیف اداره کل زندان‌های استان کردستان با همکاری سایر مراکز آموزشی، آموزش رسمی به زندانیان است که باید از ظرفیت آموزش‌وپرورش در این راستا به‌عنوان یک تکلیف قانونی استفاده نمود.

وی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی همواره بحث آموزش برای زندانیان در مقاطع مختلف تحصیلی از نهضت تا تحصیلات عالیه در دستور کار بوده و اجرا می‌گردد.
خسروی در ادامه به بررسی وضعیت تحصیلی فرزندان زندانیان به‌عنوان قشر آسیب‌پذیر و رفع مشکلات احتمالی آنها با همکاری و تعامل با اداره کل آموزش‌وپرورش و مربیان پرورشی در مدارس تأکید نموده و خواستار همکاری بیشتر دراین‌خصوص با انجمن حمایت زندانیان شد.
ناظمی جلال نیز گفت: ما همیشه تعامل خود را با اداره زندان‌های استان حفظ کرده و تلاش خود را خواهیم کرد تا با حفظ کرامت انسانی تمامی زندانیان و فرزندان آنها در راه تعلیم و تحصیل به درجات بالا برسند و از این بایت خوشحالیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha