تقدیر مدیرکل زندان‌های کرمانشاه از خدمات روانشناسان و مشاوران زندان‌های کرمانشاه

در نشستی با حضور محمدی مدیرکل زندان های کرمانشاه در جمع روانشناسان و مشاوران شاغل در زندان های استان، ضمن گرامیداشت ایام هفته بهداشت روان از تلاش ها و اقدامات آنان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به مناسبت ایام هفته بهداشت روان جمعی از مشاوران و روانشناسان شاغل در زندان های استان در نشستی با مدیرکل و معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کرمانشاه به بیان گزارشی از اقدامات و نتایج حاصل از اجرای برنامه های مدون در این حوزه پرداختند.
در ادامه محمدی مدیرکل زندان های استان در جمع حاضرین ضمن گرامیداشت این هفته، با بیان شعار امسال و اولویت قرار گرفتن سلامت روان در محیط کار، به اهمیت این موضوع با توجه به سختی و فشارها روحی و روانی محیط زندانبانی در ارتباط مستمر با زندانیان که دارای آسیب های روانی و اجتماعی می باشند اشاره کرد و افزود رسالت همکاران مشاور و روانشناس در کنترل و بهبود این موضوع در زندان های استان بسیار مهم و حیاتی است.
در خاتمه این نشست از سوی مدیرکل زندان های استان به پاس گرامیداشت ایام و تلاش های همکاران حوزه سلامت روان با اهدای لوح، قدردانی شد.

تقدیر مدیرکل زندان های استان از خدمات روانشناسان و مشاوران زندان های کرمانشاه

تقدیر مدیرکل زندان های استان از خدمات روانشناسان و مشاوران زندان های کرمانشاه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha