نماینده بندرماهشهر در مجلس از زندان و کارگاه‌های اشتغال شهرستان بازدید کرد

امیر حیات مقدم نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، به همراه محمدی دادستان شهرستان ماهشهر و رحیمی رئیس زندان از کارگاه‌های اشتغال و بخش‌های مختلف زندان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، امیر حیات مقدم نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، به همراه محمدی دادستان و رحیمی رئیس زندان از کارگاه‌های اشتغال و بخش‌های مختلف زندان بازدید کرد. در این بازدید، حیات مقدم ضمن تقدیر از تلاش‌های پرسنل زندان در زمینه حفظ نظم و امنیت، آموزش زندانیان، ایجاد فرصت‌های اشتغال و بر اهمیت توسعه فرصت‌های اشتغال و کاهش جرم در شهرستان و لزوم حمایت از زندانیان برای بازگشت به جامعه اشاره کرد.

وی همچنین با زندانیان در کارگاه‌های اشتغال به گفتگو پرداخت و از فعالیت‌های آنها بازدید کرد. در پایان این بازدید، حیات مقدم به همراه دادستان ماهشهر و رئیس زندان ، در مورد اولویتهای چهارگانه سازمان زندانهای کشور ، اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده های آنان، درآمدهای مولد انجمن حمایت، مقوله امنیت پایدار زندان همراه با رعایت حقوق شهروندی، پروژه های عمرانی و اعتبارات مورد نیاز با نماینده مردم در مجلس بحث و تبادل نظر نمودند.

نماینده شهرستان بندر ماهشهر از زندان و کارگاه‌های اشتغال بازدید کرد

انتهای پیام/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha