آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان خوزستان

در مراسمی با حضور ، شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور، دهقانی رئیس دادگستری استان خوزستان ، هاشم نیا سرپرست زندانهای استان و جمعی از اعضای ستاد دیه استان و خیرین ۲۲ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: این ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد دارای ۴۷ میلیارد تومان بدهی بوده اند که با کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی خیران و ستاد دیه استان، گذشت بخشی از صاحبان حق از حقوق خود و خیران و حکم اعساری که از سوی قضات صادر شده است زمینه آزادی آنها فراهم شد.

آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در خوزستان

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون با کمک نیکوکاران و ستاد دیه خوزستان، ۲۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان با بدهی ۳۷۰ میلیارد تومان از زندان آزاد شدند.

شمس رئیس ستاد دیه کشور، ضمن تاکید بر اهمیت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و نقش خیرین در این زمینه، از تلاش های ستاد دیه استان و خیرین در زمینه آزادی زندانیان تقدیر و تشکر کرد و جایگاه ستاد دیه استان خوزستان در آزادی زندانیان غیر عمد بسیار عالی ارزیابی کرد ، ستاد دیه خوزستان رتبه دوم کشور در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کشور را دارد. و بر لزوم همکاری و هم‌افزایی برای حل مشکل زندانیان تاکید کرد.

آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در خوزستان

هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان ها در این مراسم نیز از تلاش‌های خیرین در تسهیل روند آزادی زندانیان تقدیر کرد و بر اهمیت توسعه فرصت‌های اشتغال و کاهش جرم در استان تاکید کرد.

انتهای پیام /.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha