لبخند آزادی بر لب ۱۲ زندانی غیرعمد دزفول نقش بست

در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، سرپرست زندان ها و معاونین قضایی ، ۱۲ زندانی غیرعمد و معسر در زندان دزفول به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ،در مراسمی با حضور دهقانی رئیس کل دادگستری استان، هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان ها و معاونین قضایی دادگستری۱۲ زندانی غیرعمد و معسر زندان دزفول به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند. این اتفاق با تلاش دستگاه قضایی استان و همکاری خیرین و موسسات حمایتی اتفاق افتاد. رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با ابراز خوشحالی از آزادی این زندانیان ، اقدامات مهم در راستای کاهش جمعیت کیفری و بهبود شرایط زندانیان را امری انسانی و ضروری خواند. وی بر ضرورت همکاری جامعه برای حمایت از زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

لبخند آزادی بر لب ۱۲ زندانی غیرعمد در زندان دزفول

رئیس کل دادگستری همچنین از خیرین و موسسات حمایتی که در این عمل انسانی سهیم بودند تقدیر و تشکر کرد. وی اظهار داشت: " آزادی این زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده ، گامی مهم در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است. " این ۱۲ زندانی به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیون خود در زندان دزفول به سر می‌بردند. با تلاش دستگاه قضایی استان ، ستاد دیه و همکاری خیرین و موسسات حمایتی، با پرداخت دیون این زندانیان ، آزادی آنها امکان‌پذیر شد. خانواده‌های این زندانیان نیز با ابراز شکر و سپاس از دستگاه قضایی، ستاد دیه و خیرین ، اقدامات انجام شده را بسیار ستودنی و امیدبخش دانستند. آنها همچنین از زحمات پرسنل زندان دزفول در مدت حبس و همچنین در راستای آزادی این زندانیان تشکر کردند.

انتهای پیام/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha