دادستان مرکز استان لرستان از مراکز اصلاحی‌وتربیتی خرم‌آباد بازدید کرد

با حضور دادستان مرکز استان و قضات همراه، پرونده های مددجویان کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، داریوش شاهون وند، با حضور در کانون اصلاح و تربیت ضمن گفت و گو با مددجویان، دستورات قضایی لازم را به قضات شعبات دادگاه صادر کرد.

در این بازدید، دادستان مرکز استان ضمن ارزیابی نمودن فعالیت های صورت گرفته در کانون اصلاح و تربیت لرستان با بیان تقدیر از برنامه های صورت گرفته در این مرکز اظهار داشت: رسیدگی فوری و هدفمند به وضعیت قضایی مددجویان، حضور مستمر مددکاران اجتماعی و پیگیری مشکلات خانوادگی، اجتماعی، شخصیتی و قضایی آنان و فعالیتهای فرهنگی و آموزشی و دیگر بخشها در این مرکز قابل توجه و تقدیرمی باشد.

دادستان لرستان افزود: هدف از بازدید مسئولان نیز این است که مددجویان روحیه بگیرند وامیدوار هستیم این افراد اصلاح شده، مشکلات آن‌ها حل شود و در آینده، فرد مفیدی برای خانواده و جامعه باشند.

صمد مهدوی، رئیس کانون اصلاح و تربیت لرستان نیز در این بازدید از حضور مسئولان قضائی تشکر کرد و به ارائه گزارشی آماری از وضعیت قضائی مددجویان پرداخت و اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی در این مرکز، علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات مددجویان خصوصاً مشکلات قضائی آنان را برطرف می کند، زمینه ساز کاهش آسیب ها و همچنین تخلیه بار روانی مددجویان شده است.

دادستان مرکز استان در ادامه، با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد، با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و در خصوص مسائل قضایی پرونده های آنان دستوراتی را صادر کرد.

بازدید دادستان مرکز استان از زندان های خرم آباد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha