افتتاح اندرزگاه قرآنی زندان شهرستان فردوس

کمتر از یک ماه دومین اندرزگاه قرآنی زندان های استان خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«علی عبدی» مدیرکل زندان های استان خراسان جنوبی ضمن افتتاح اندرزگاه قرآنی زندان فردوس گفت : با توجه به اهمیت فعالیت های قرآنی و نقش آن در سازندگی افراد و تغییر بینش مجرمانه زندانیان؛ اندرزگاه قرآنی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب زندان فردوس به لحاظ فضای فیزیکی ، تشکیل بند قرآنی را در زندان یک اقدام مهم در بازسازی روح و روان زندانیان برشمرد.

این مقام مسئول همچنین فعالیت‌های انجام شده در راستای اوقات فراغت زندانیان و همچنین برنامه‌های قرآنی را مثبت ارزیابی کرد و آن را عاملی مهم در کاهش ورود مجدد زندانیان به زندان برشمرد.

حمید کامل برون رئیس اداره زندان شهرستان فردوس نیز در این مراسم از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی، تربیتی و قرآنی در زندان این شهرستان گزارشی ارائه کرد.

وی اظهار داشت : علاوه بر برگزاری کلاس های حفظ ، قرائت و تفسیر قرآن کریم، کارگاه های تواشیح خوانی ، محافل انس با قرآن و دعوت از نخبگان قرآنی ؛ برنامه‌ریزی لازم جهت بهره مندی سایر زندانیان از امکانات و برنامه‌های آموزشی و قرآنی این اندرزگاه صورت گرفته است.

اندرزگاه قرآنی زندان فردوس در حال حاضر ۳۰ نفر زندانی را در خود جای داده که به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مشغول می‌باشند.

گفتنی است،اولین اندرزگاه قرآنی در زندان مرکزی بیرجند نیز با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان افتتاح شده است.

انتهای خبر/

افتتاح اندرزگاه قرآنی زندان شهرستان فردوس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha