اولین جلسه شورای اداری مدیر و مسئولین مجتمع ندامتگاهی قزلحصار برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری با حضور مدیر، معاونین، مسئولین و روسای اندرزگاه ها پیرامون استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای تحقق سیاست های کلان سازمانی در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان‌ تهران، در ابتدای این نشست مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) الگو پذیری از سیره و روش زندگی بزرگان دین را در تمامی مراحل زندگی متذکر گردید.
عزیزی هدف از برگزاری جلسه را شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود دانسته و افزود: با ازمیان برداشتن موانع راه رسیدن به اهداف سازمانی هموار می گردد.
وی صیانت و ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان را از ابزارهای لازم در راستای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی برای مددجویان دانست.
مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار ضمن تشریح جایگاه ادارات فرهنگی، بهداری، قضائی ، مددکاری و ... برگزاری کلاس های مختلف، پیگیری مشکلات قضایی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، مشاوره ای و روانشناختی را لازمه ایجاد بهداشت جسمی و روانی مددجویان مطرح کرد.
شایان ذکر است: در پایان این گردهمایی عزیزی از کارکنان خواست تا اخلاق مداری، صرفه جویی در استفاده از منابع، نظم و انضباط، ایجاد امنیت در حوزه های مختلف و ...را سرلوحه زندانبانی اسلامی خود قرار دهند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha