برگزاری جلسه کمیته مشترک درمان و حمایت‌های اجتماعی و مقابله با عرضه مواد مخدر استان مرکزی

جلسه کمیته مشترک درمان و حمایت های اجتماعی و مقابله با عرضه مواد مخدر استان مرکزی به میزبانی اداره کل زندانها با حضور کلیه اعضاء برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ؛ دکتر مجتبی دهقانی در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گزارشی از وضعیت  خدمات درمان اعتیاد و همچنین مقابله با عرضه مواد مخدر در زندانهای استان ارائه نمود .

رئیس اداره بهداشت و درمان اداره کل زندانهای استان مرکزی در ادامه افزود ؛ در زندان های استان برنامه های درمانی متنوع از قبیل MMT ، BMT ، سم زدائی  درمان پرهیز مدارو . . . در جهت درمان اعتیاد ،کاهش آسیب و کاهش تقاضا صورت می پذیرد .

وی گفت ؛ همچنین در راستای بازاجتماعی نمودن مددجویان تحت درمان اعتیاد ومعتادان بهبود یافته برنامه فرهنگی ، تربیتی ، اشتغال و حرفه آموزی در زندان های  استان همراستا با درمان اعتیاداجراء می گردد .

دکتر دهقانی در پایان با اشاره به مخاطرات موجود در جامعه  بخصوص افزایش موارد استفاده از مخدر دستمال درجمعیت ورودی از جامعه  ، تأکید کرد ؛ با بسیج همه ادارات ، ارگانها و نهادهای مردمی اقدام مجدّانه در این خصوص به عمل آید .

در پایان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در زندانها را مطلوب و از مسئولین امر تقدیر و تشکر نمودند .

برگزاری جلسه کمیته مشترک درمان و حمایت های اجتماعی و مقابله با عرضه مواد مخدر استان

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha