اولویت های سازمان زندان ها در سال  1403 تشریح شد

جلسه شورای اداری اداره کل زندان‌های استان خوزستان با حضور مدیرکل، معاونین، رؤسای ادارات ستادی و رؤسای زندانهای تابعه استان و با حضور امیر سرلشکر سردار حسنی سعدی جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و معاون سردار شهید سلیمانی در سالن اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان؛ در این جلسه اولویت های سازمانی توسط روشان مدیرکل زندان های استان تشریح و تبیین شد و بر اجرای مطلوب فعالیت ها با هدف تحقق اولویت های سازمانی و اهمیت بخشی به این موضوع تأکید شد.

روشان تاکید کرد: تمام توان و تلاش خود را در راستای اجرای مناسب و هدفمند اولویت های سازمانی به کار خواهیم گرفت و طبق برنامه های تدوینی درصدد تحقق کامل اهداف سازمانی هستیم. وی افزود: کارکنان زندان های استان در سال گذشته برای انجام اولویت ها تلاشی اثربخش داشتند و در سال جدید از توان و ظرفیت موجود برای دستیابی به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت سازمانی استفاده می شود.

تبیین اولویت‌های سال ۱۴۰۳ سازمان زندان‌ها در نخستین جلسه شورای اداری زندان‌های خوزستان

وی در ادامه عنوان کرد: تمام تلاش و اهتمام همکاران علاوه بر شاخص های سال های گذشته می بایست منطبق بر اولویت های سال جدید بوده و برنامه ریزی مدیران و روسای زندان های تابعه به گونه ای باشد که ضمن سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های عمرانی و جذب اعتبارات لازم، اقدامات مکفی در راستای افزایش بهره‌وری و توسعه همه جانبه صورت پذیرد.

این جلسه که مهمان ویژه ای به مناسبت سالروز تاسیس سپاه داشت ، سردار ‌محمدرضا حسنی سعدی دوست، همرزم و یار دیرین حاج‌قاسم با بیان اینکه حاج قاسم عاشق شهادت بود، اظهار وی پیرامون راز محبوبیت سردار سلیمانی در بین همه اقشار جامعه گفت: ایشان مصداق آیه شریف قران که "إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا، کسانی که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند خداوند مودت و دوستی را در دل مردم جای می دهد" بودند.

حسنی‌سعدی افزود: ایشان اخلاص و زهد داشتند، از دنیا فاصله گرفته بود و مردمی بود و مردم را دوست داشت و به همین دلیل خداوند محبت ایشان را در دل همه انداخته بود.

وی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی بعضی اوقات برای حل مشکل یک نفر ساعت ها وقت می گذاشت و با ارسال نامه کارها را پیگیری می کرد تا مشکل تنها یک نفر را حل کند و این رفتار با عث می شد که محبوب دلها شود. امروز اگر حاج قاسم در بین ما بود می گفت به مردم خدمت کنید و برای مردم آقایی کنید. اخلاص حاج قاسم از ویژگیهای برتر ایشان بود. وی عنوان داشت:‌ایشان شبانه روز به اطرافیان خود توصیه می کرد برای شهادتش دعا کنند و به جز شهادت به چیز دیگری فکر نمی کرد.

در ادامه، تمامی اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سالیانه، مسایل و مشکلات، نقاط قوت و ضعف حوزه کاری خود را بیان کردند که در خصوص حل و فصل این مشکلات رایزنی و دستورات لازم توسط مدیرکل زندان‌های استان صادر شد.

اولویت‌های سازمان زندان‌ها در سال ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری زندان‌های خوزستان تشریح شد

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha