برگزاری جلسه هیأت امناء ستاد دیه استان کردستان

در جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان کردستان که صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفراس اداره کل زندانهای استان برگزار گردید. ، مقرر شد به منظور نهادینه کردن فرهنگ بخشش و ایثار ، جشن های گلریزان آزادی زندانیان در طول سال با مشارکت خیرین برگزار شود و در برنامه های مختلف از خیرین تجلیل به عمل آید. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در جلسه هیأت امناء ستاد دیه استان کردستان از تلاش های اعضای ستاد برگزاری جشن های گلریزان آزادی زندانیان در اسفندماه ۱۴۰۲ و فروردین ماه ۱۴۰۳ تقدیر به عمل آمد و تعداد ۳۰ پرونده افراد واجد شرایط نیز مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در ابتدای این جلسه به کاشتن بذر امید و مهربانی در جامعه با مشارکت کم نظیر خیرین کردستانی در جشن های گلریزان امسال اشاره کرد و از تلاش‌های اعضاء ستاد اجرایی برگزاری جشن های گلریزان تقدیر و تشکر کرد.

خسروی ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیز ضمن تأکید بر تسریع در روند بررسی پرونده‌ها و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی ، از برگزاری جشن باشکوه گلریزان در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در اورامان همزمان با مراسم آئینی پیرشالیار خبر داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha