نایب قهرمانی تیم فوتسال کارکنان زندان‌های اردبیل در «جام صلح و سازش»

در مسابقه فوتسال کارکنان زیر مجموعه دستگاه‌های قضایی و انتظامی اردبیل با عنوان «جام صلح و سازش»، تیم فوتسال کارکنان زندان‌های این استان توانست مقام نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در این دوره از مسابقات که به میزبانی مرکز وکلای قوه‌قضائیه و دادگستری کل استان برگزار شده بود، کارکنان دستگاه‌های وابسته قوه قضائیه و نیروی انتظامی بصورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

در مرحله نهایی این بازی‌ها، تیم‌های کارکنان زندان‌های استان و نیروی انتظامی به مصاف هم رفتند که نهایتا تیم منتخب زندان‌های اردبیل با قبول شکست مقابل نیروی انتظامی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات اکتفا کرد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، در پیامی کسب این موفقیت را به تمامی بازیکنان و سرپرستان تیم تبریک گفت.

نایب قهرمانی تیم فوتسال کارکنان زندان‌های اردبیل در «جام صلح و سازش»

در بخشی از این پیام آمده است: عرصه مسابقات ورزشی، آزمونی برای سنجش همدلی و همکاری و نمایش توان جمعی است. این موفقیت ارزشمند را که نشان از شایستگی و پویایی همکاران جوان مجموعه زندان‌های استان دارد، از صمیم قلب به تمامی اعضای تیم، مربیان و تلاشگران حوزه ورزش در مراکز تامینی استان تبریک عرض نموده و امیدوارم این موفقت‌ها در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن اهدای جام نایب قهرمانی از تمامی بازیکنان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha