استمرار خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان نیازمند در استان خراسان جنوبی

مدیر کل ومعاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی به اتفاق هیئت همراه از2 خانواده زندانی نیازمند درروستاهای حومه شهرستان بیرجند سرکشی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی و هیات همراه به مناسبت فرار رسیدن دهه کرامت در منزل 2 زندانی حاضر و از نزدیک وضعیت زندگی،معیشت و فرزندان آنها را بررسی کرد.

«عبدی» در این بازدیدها افزود:این سرکشی ها به طور مستمر و به منظور بررسی و پایش وضعیت خانواده های زندانیان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که این قشر را در نبود سرپرست خانواده تهدید می کند ، صورت می گیرد.

وی ادامه داد:هم اکنون بیش از 1600 خانواده ای که سرپرست آنان دوران محکومیت خود را می گذراند ، تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان هستند و خدمات مختلف حمایتی و فرهنگی به آنان ارائه می شود .

وی عنوان کرد:آسیب های اجتماعی و مشکلات این خانواده ها بررسی و بر اساس اولویت برای رفع آن با کمک های خیران و نهادهای حمایتی اقدام می کنیم تا آسیب های کمتری این خانواده ها را درگیر کند .

در پایان به دو خانواده زندانیان نیازمند سبد حمایتی، برای فرزندان هدایا اهداء و برای سرپرستان این خانواده های دستورات لازم از سوی مدیرکل صادر شد.

انتهای خبر/


استمرارخدمت رسانی به خانواده زندانیان نیازمند

استمرارخدمت رسانی به خانواده زندانیان نیازمند

استمرارخدمت رسانی به خانواده زندانیان نیازمند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha