خدمات انجمن NA باید در دسترس همه زندانیان استان باشد

دومین اجتماع بزرگ انجمن معتادان گمنام زندان مرکزی مشهد با حضور زندانیان عضو انجمن NA این ندامتگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی دومین اجتماعی بزرگ انجمن معتادان گمنام زندان مرکزی مشهد با حضور کلیه زندانیان عضو و مشارکت متولیان انجمن NA استان برگزار شد.

خدمات انجمن NA باید در دسترس همه زندانیان استان باشد


جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در این مراسم، ضمن قدردانی از حضور و همراهی موثر انجمن NA در زندان مرکزی مشهد گفت: ترک و درمان اعتیاد اولین گام در فرایند اصلاح و تربیت واقعی است و اگر در این خصوص برنامه ریزی و توفیق داشته باشیم قطعاً سایر برنامه های تربیتی و بازپروری موثر خواهد بود اما اگر اعتیاد فرد درمان نشود کلیه خدمات، حمایت ها و اقدامات تربیتی در سایه اعتیاد بلا اثر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد برآیند عملکرد انجمن NA از ابتدای سال جاری در زندان مرکزی مشهد و رشد چشمگیر جمعیت تحت پوشش این انجمن از ۱۳۰ نفر در ابتدای سال جاری به ۱۵۰۰ نفر در حال حاضر بیانگر موفقیت این مسیر درمانی است که با توسعه، تبلیغ و تعمیق بیشتر خدمات این مجموعه می توان زندانیان مبتلا به اعتیاد مواد مخدر را در مسیر درمان قطعی قرار داد.

خدمات انجمن NA باید در دسترس همه زندانیان استان باشد


جانفدا تاکید کرد باید در کلیه زندانهای استان زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات NA به زندانیان فراهم شود و کلیه زندانیان علاوه بر آشنایی با انجمن معتادان گمنام به سهولت دسترسی به خدمات انجمن NA را داشته باشند.

خدمات انجمن NA باید در دسترس همه زندانیان استان باشد


شایان ذکر است در این مراسم تعدادی از مددجویان موفق تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و در ادامه جشن پاکی زندانیان تحت پوشش بر اساس فرایند مصوب انجمن NA از ۲۴ ساعت تا ۲۰ سال پاکی برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha