مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان برگزار شد

صبح امروز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲، طی مراسمی با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها و اعضای شورای قضایی و اجرایی استان، از زحمات سیدمجتبی حسینی تقدیر و دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان، معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، سیدمجتبی حسینی گفت: از ابتدای فعالیت در استان کرمان، با مطالعه وضعیت موجود در آن مقطع، سیاست کاری خود را بر اهدافی از جمله برقراری تعامل سازمانده با مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و سازمان‌های نظارتی، ساماندهی قراردادهای همکاری کارکنان و روحانیون مستقر در زندان‌ها، شایسته سالاری، ارتقای امنیت زندان‌ها، ایجاد بستر اصلاح و تربیت زندانیان، توجه به وضعیت خانواده زندانیان، خردمحوری و تولید اشتغال مولد، متمرکز نمودم.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان برگزار شد

وی از حمایت‌های ریاست کل دادگستری استان و سایر نهادهای همکار در استان کرمان تقدیر کرد.

دکتر رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان در مراسم معارفه، گفت: مسئولیت همه ما در مجموعه زندان‌ها، مسئولیتی بسیار خطیر است؛ چرا که کارهای اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها دشوار است و باید در این مسیر خستگی‌ناپذیر بود.

دکتر رضا ذوالفعلی نژاد افزود: خروجی کار زندانبان‌ها این است که فرد بازگشت سعادتمندانه‌ای به جامعه داشته باشد.

وی اظهار داشت: برنامه‌های کاری مدیریت جدید زندان‌های استان کرمان، برگرفته از اسناد بالادستی، برنامه‌های ابلاغی از سوی ریاست سازمان زندان‌ها و سند تحول قضایی است.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان ضمن بیان این مطلب که اجرای قوانین، مقررات و اسناد بالادستی را همواره مدنظر خواهیم داشت، گفت: تمام تلاش خود را معطوف به خدمات و ایجاد زمینه اصلاح و تربیت مددجویان زندان‌ها خواهم نمود.

وی تصریح کرد: تشریک مساعی، تولید و افزایش انگیزه پرسنلی، رفاه و تأمین آسایش و آرامش همکاران با تأکید بر شایسته سالاری، اجرای عدالت سازمانی، جلب مشارکت‌های مردمی و عمومی، استفاده بهینه از منابع و تداوم اتحاد سازمانی از اولویت‌های اداره‌کل زندان‌های استان کرمان خواهد بود.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان، گفت: آنچه نمی‌شود به تصویر کشید، اخلاص و خلوص انسان‌ها در اجرای ماموریت‌ها و وظایف سازمانی است و آنچه در وجود آقای حسینی، مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان به خوبی قابل مشاهده بود این است که همواره با اخلاص، خلوص نیت و نگاه جهادی به مسائل، در استان کرمان خدمت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایشان در دورانی مسئولیت زندان‌های استان کرمان را بر عهده گرفتند که کشور و زندان‌ها در شرایط دشوار کرونایی قرار داشتند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، ادامه داد: استان پهناور کرمان با جمعیت کیفری زیاد، در دوران شیوع بیماری کرونا با آسیب‌های جدی روبرو بود و مدیری می‌طلبید که وضعیت زندان‌ها را مدیریت کرده و در این راستا حفظ سلامت زندانیان و جلوگیری از نفوذ و گسترش این ویروس منحوس کار سخت و دشواری بود و قطعاً نقش مدیرکل وقت زندان‌های استان در برون‌رفت از مشکلات این حوزه شاخص بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان نیز دارای سابقه درخشان مدیریتی هستند که برای ایشان نیز آرزوی توفیق و موفقیت داریم.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان برگزار شد

در پایان این آیین، محمود ضیائی‌فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها پس از سخنرانی، از تلاش‌های صادقانه سیدمجتبی حسینی، مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان تقدیر و حکم دکتر رضا ذوالفعلی نژاد را به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان اعطا کرد.

شایان ذکر است؛ سیدمجتبی حسینی به عنوان مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی منصوب شده است.

انتهای خبر/

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha