دیدار مدیرکل زندان‌های مازندران به عنوان نماینده استاندار با مردم روستاهای شهرستان آمل

مدیرکل زندان‌های استان مازندران به عنوان نماینده تام الاختیار استاندار مازندران از چندین روستای بخش دابودشت شهرستان آمل بازدید و با مردم دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، "علی استادی" مدیرکل زندان‌های استان در راستای سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان آمل به عنوان نماینده استاندار از روستاهای بخش دابودشت دیدن کرد.

استادی علاوه بر دیدار مردمی و گفتگوی صمیمانه با مردم زحمتکش روستاهای بخش دابودشت در نشست با اعضای شورای روستاها و دهیاران پیرامون خواستها، نیازها و مشکلات عمرانی و معیشتی مردم بحث و تبادل نظر کرد.

مدیرکل زندان های استان مازندران درپایان دیدار مردمی در روستاها ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء در روستای مطهر علیا، با مادر شهید حسین عبدلی ساکن روستای دیه شهرستان آمل بخش دابودشت دیدار نمود .

استادی در محضر مادر شهید گفت: دیدار با خانواده شهدا در واقع درس یادگیری فداکاری برای ماست و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

مدیرکل زندان های استان مازندران در ادامه از اداره زندان شهرستان آمل نیز بازدید و ضمن حضور در میز خدمت ارتباطات مردمی با تمام زندانیان بندهای مختلف گفتگو و دستورات و رهنمودهای لازم را در جهت رسیدگی به مشکلات آنان و ارائه خدمات بهتر بیان داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha