برگزاری مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان‌های کردستان

مدیرکل زندانهای استان کردستان در مراسم پایانی مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان استان با اشاره به اینکه کردستان از استان‌های پیشرو در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی است، گفت: با توجه به پیشینه تاریخی این رشته ورزشی، اهتمام مجموعه زندانهای استان ترغیب مددجویان به فعالیت در این رشته ورزشی که نماد هویت ملی و دینی ایرانیان است، موجبات ترویج اخلاق‌مداری و اصلاح جامعه هدف را فراهم می سازد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندانهای استان به میزبانی زندان مرکزی سنندج و با حضور مددجویان ورزشکار زندانهای تابعه ، دهم اردیبهشت ماه برگزار شد .

در این دوره از مسابقات مددجویان در رشته های تیمی و انفرادی به رقابت پرداختند .

خانم غلام ویسی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های ورزشی در زندانهای استان ، ابراز امیدواری کرد با تجهیز سالن های ورزشی و تقویت امکانات و زیرساخت‌های مناسب در زندانها ، گام های مؤثری در راستای ارتقاء سلامت روح و روان مددجویان برداشته شود .

در پایان مسابقات که با حضور مدیرکل زندانهای کردستان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای هیأت ورزش های زورخانه ای استان ، مسئول تربیت بدنی شهرداری سنندج و جمعی از پیشکسوتان ورزش باستانی برگزار شد با اهداء لوح و مدال از نفرات برتر در رشته ها و اوزان مختلف تقدیر به عمل آمد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha