هزینه خیرات خانواده جانباز مرحوم صرف آزادی بانوی زندانی ارومیه شد
شهناز دوست ، ناصر قلی زاده آذری خانواده جانباز مرحوم پرویز قلی زاده آذری

خانواده جانباز مرحوم پرویز قلی زاده آذری با انفاق هزینه خیرات چهلمین روز در آزادی یک بانوی بازنشسته آموزش و پرورش سهیم شدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، با مراجعه خانواده خیّر قلی زاده آذری به دفتر ستاد دیه و صحبت با مدیرکل زندانها و مدیرعامل ستاد دیه استان هزینه خیرات چهلمین سالروز درگذشت مرحوم پرویز قلی زاده صرف آزادی بانوی زندانی شد.

همسر و برادر جانباز جنگ تحمیلی و بازنشسته ارتش پرویز قلیزاده آذری ضمن شناسایی وضعیت بانوی زندانی و بازنشسته آموزش پرورش با اهدای یک میلیارد ریال از هزینه خیرات چهلمین روز درگذشت مرحوم مقدمات آزادی مددجو ن، چ را فراهم نمودند

مددجو ن ، چ دو سال پیش به اتهام محکومیت مالی و صدور چک بلامحل در زندان بود که با مساعدت ۴ میلیارد ریالی ستاد دیه ، و کمک یک میلیاردی هنرمند کشورمان محسن چاووشی و در نهایت کمک یکصد میلیون تومانی همسر جانباز مرحوم قلی زاده آذری از زندان آزاد شد .

مدیرعامل ستاد دیه استان ضمن صحبت با رئیس اندرزگاه، مددکار اجتماعی و مطالعه چکیده پرونده برای خانواده خیّر و جلب رضایت آنها برای مشارکت در آزادی مددجوی زن و مدیر بازنشسته مدارس دخترانه و جانباز بمباران در سال های دفاع مقدس را در دومین روز دهه کرامت فراهم نمود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha