کمیته تخصصی اشتغال استان تهران با حضور مدیران سازمانی و استانی تشکیل شد

کمیته تخصصی اشتغال در زندان‌های تهران با حضور حجت الاسلام فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان‌ها، احسانی مدیرکل و سرلک معاون دفتر اشتغال سازمان زندان‌ها، تقی پور و رضابخش مدیران بنیاد تعاون زندان‌های تهران و البرز به میزبانی مدیرکل و معاونین سلامت و اداری در اداره کل استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، کمیته تخصصی توسعه اشتغال در زندان‌های استان با حضور معاون دادستان، مدیران و معاونین ارشد سازمان زندان‌ها و اداره کل و مدیران بنیاد تعاون استان‌های تهران و البرز برگزار شد.

دستورالعمل‌های ابلاغی قوه قضائیه، سازمان زندان‌ها و بنیاد تعاون زندانیان کشور برای جذب زندانیان به اشتغال مورد بررسی قرار گرفت.

تبادل نظر برای جذب حداکثری زندانیان در کارگاه‌ها، اعزام به کار و اشتغال نشسته محور جلسه کمیته تخصصی مدیران در اداره کل زندان‌های استان تهران بوده است.

هدفمند کردن مراحل اشتغال، از جذب حداکثری، ساماندهی مناسب در پرداخت حقوق و توسعه کارگاه‌های صنعت محور در کنار خوبگاه‌ها از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بوده است.

گفتنی است کمیته تخصصی اشتغال اداره کل زندان‌های استان تهران هر ۱۵ روز به صورت ویژه برای توسعه حرفه و کار زندانیان، برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha