اهدای لوازم ضروری منزل در سرکشی به خانواده زندانی نیازمند گرگانی

در اجرای برنامه‌های ویژه دهه کرامت و بازدیدهای مستمر مدیرکل زندان‌های استان گلستان از خانواده زندانیان نیازمند، غلامرضا سرلک، با حضور در منزل خانواده کم‌برخوردار گرگانی به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گلستان، در این بازدید طبق بررسی های قبلی از وضعیت معیشت این خانواده و فقدان لوازم ضروری منزل، یک دستگاه یخچال‌ از سوی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرگان به این خانواده اهدا شد.

گفتنی است در حال حاضر پدر این خانواده ۵نفره(همسر و ۴ فرزند خردسال) بدلیل ارتکاب جرم دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کند و خانواده وی بدلیل عدم حضور سرپرست خانوار دچار مشقت شده است.

خاطر نشان است سال گذشته در بازدید مدیرکل زندان‌های گلستان از وضعیت نامناسب سکونت این خانواده، با حمایت رییس کل دادگستری استان و کمک گروه های جهادی، یک باب منزل بطور کامل احداث و به این خانواده تحویل داده شد.

تهیه و توزیع لوازم و بسته های معیشتی، پوشاک، هزینه درمانی و تحصیلی، کمک هزینه بازسازی و ساخت مسکن و اشتغال و... بخشی از خدماتی است که انجمن حمایت از زندانیان برای خانواده های نیازمند این قشر آسیب دیده فراهم می سازد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha