نشست هماهنگی اجرای توافقنامه منعقده میان اداره کل زندان های مازندران و تبلیغات اسلامی

این نشست به منظور توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم در زندانهای مازندران با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل زندان ها و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران،نشست توسعه هماهنگی دوجانبه اداره کل زندان های مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به منظور اجرای توافقنامه مشترک سه ساله بین دو دستگاه ظهر امروز، با حضور سعید طالبی معاون اداری مالی اداره کل زندانها و ابوطالب عابدی معاونت سلامت،اصلاح و تربیت و حجت الاسلام خالق معافی رئیس دفتر اداره فرهنگی زندان های مازندران و حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و هیئت همراه در دفتر فرهنگی اداره کل زندان های مازندران برگزار شد.

این نشست جهت توسعه فرهنگ قرآن کریم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه مراکز قرآنی استان در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ارتقای سطح علمی و مهارت قرآنی همکاران و سربازان وظیفه، ارتقای سطح قرآنی و تقویت انس زندانیان با قرآن و سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به منصه اجرا درآمد.

توسعه،ترویج و تعمیق فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) و ارائه خدمات اصلاحی و بازپروری به ویژه برای زندانیان با هدف بازگشت شرافتمندانه به جامعه را می توان از دیگر اهداف این نشست برشمرد.

انتهای خبر/

نشست هماهنگی اجرای توافقنامه منعقده میان اداره کل زندان های مازندران و تبلیغات اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha